Windows, Bray a seriova komunikacia...

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Únor 6 21:04:49 CET 2013

V Linuxu to samé přes strukturu termios. Jenže driver (nebo něco nad
ním, blíž jsem to nezkoumal) to může ořezat na nějakou standardní
rychlost. A knihovny nad tím (třeba ta třída QSerialDevice) vůbec s
jinou než normalizovanou řadou rychlostí nepočítá. Prostě zase
programátoři věděli lépe než uživatel co bude potřebovat.

Mrazík