Windows, Bray a seriova komunikacia...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 6 18:04:18 CET 2013

>"Vynikajuci napad, a budes zan pravom potrestany.
>
>Skus zacat v M$VC (co predpokladam ze si tak chcel) a prve Ta hned napadnu
>prave ortodoxni Linuxaci, ktori sice ziadny poriadny terminal za tych x
>rokov nespravili, ale urcite budu ten divny miniterm hajit zubami
>nechtami... :-)
>
>wek"
>

>A nejenom Linuxaci, Ze, Weku ?

miniterm rozhodne nie. Kedysi som bol spisal pamflet s nazvom "miniterm
survival guide", bohuzial ho strhol vir dejin do weboveho neznama... :-)

Ale na druhej strane, kebyze mam frflat a navrhovat nieco ne-mainstreamove,
tak by som navrhol pisat terminal v rydzom Pascale :-) FPC/Lazarus, aby to
bolo ciste opensource.
RV urcite rad potvrdi, ze je to brnkacka :-)

wek