Windows, Bray a seriova komunikacia...

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Únor 6 15:20:53 CET 2013

Dňa 6. február 2013 14:21, Milan B. <milan na bastl.sk> napísal/a:

> C-kermit je asi len pre Unixove systemy. A je zadarmo.

Win verzia sa vola kermit 95 a free je len na 21 dni... to sa da
docitat na strankach projektu, kde na Vas vyskoci aj to, ze to je uz
rok ulozene ad acta a robi to zrejme len par nadsencov.

> To splna napriklad mnou zmienovany Putty
> (http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/download.html) -
> bezchybne mi zobrazil sedopriemerovych 2.75 miliona znakov za sekundu bez
> zakuckania. Okrem neho su tu mraky inych terminalov, ktore tuto ulohu
> zvladnu, aj ked su podstatne pomalsie ako Putty. Trebars OSS Teraterm
> (http://ttssh2.sourceforge.jp/index.html.en)
>
> Nie su ani 15 rokov stare, ani nestoja 60E, ani nestracaju znaky.
>
> Preco ich nevyskusate?  O co vam vlastne ide? Nariekat od rana do vecera?

Pozrite, skusal som vsetky mne zname, s ktorymi som robil pred tymi
10-15 rokmi a cim viac sa s nimi babrem, tym viac sa mi vynaraju
spomienky na tuto istu cinnost spred tych 15 rokov. Zial musim
povedat, ze ako to bolo pred tymi 15 rokmi, tak je to aj dnes. Ta ista
funkcionalita, tie iste chyby a nedostatky. Bray tolko rokov sice
nema, ale ako som si vsimol niektore chyby ma opravene az v poslednej
verzii. Putty poznam len ciastocne, pretoze to je podla mna cisto
sietarsky soft na ethernet a tak to mam zafixovane s jednej
nemenovanej firmy, kde sa tym robili cisto ethernetove zalezitosti.

A o co mi islo, opytal som sa na par veci, ktore sa ukazali pri
Brayovi ako zasadny nedostatok a napisal som aj to, preco ho pouzivam.
Zial asi som napisal viac, ako som mal a povodne chcel. Mam momentalne
aj inu hw-pracu, ako sa babrat s nepriebernym mnozstvom programov a
utilit...

> Zdrojaky k Putty a aj mnohym dalsim k dispozicii su. Vela stastia.

Dakujem za info, ale nemam najmensiu chut sa babrat v dalsom
molochovi, ktoreho 95% nevyuzijem. Rad si pozriem jednoduchy sw vo
VC++, aspon si zase spomeniem, ako sa tym robi a bude z toho pre mna
vacsi prakticky uzitok.

A.

p.s.: Vela stastia mi naposledy zazelali v roku 2002, ked ma kompletne
rozobrali a upratali... A odvtedy mi pri kazdej prilezitosti ukazuju,
ako ma drzia pod krkom. Ale dakujem Vam za Vasu uprimnost.