Windows, Bray a seriova komunikacia...

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Únor 6 14:01:05 CET 2013

2013/2/6 Pavel Troller <patrol na sinus.cz>:

> Zdravím,
>   já stejně nevím, proč bych potřeboval nějaký jiný terminál, když mám
> C-kermit. Minicom nepoužívám, ten je opravdu divný, ale C-kermit umí naprosto
> vše, co jsem kdy chtěl, včetně výborného logování do souboru, neztrácí znaky
> a jeho síťové schopnosti (kdy nabízí kromě té sériové linky všechny běžné
> síťové protokoly jako telnet, ftp, ssh atd.) mi umožňují ho použít v embedded
> distribucích jako jediný program místo všech výše uvedených a ještě ušetřím
> místo...
>   A jde zkompilovat pod ledacos, včetně windows...
> [...]

Tak som sa opytal hladaca googla na ten kermit a dopracoval som sa k
free trialu na 21 dni... S poznamkou you can order it secure any
time...

Ale spat k tomu napadu s tym visual studiom a terminalom. Problemom
vsetkych tych terminalovych sw su ze to ma v sebe kopec vselijakych
protokolov, ktore som ja napr. nikdy nepotreboval. Mne staci posielat
retazce par bytov a mat moznost nejakeho bezchybneho vypisu a
logovania do suboru, to je vsetko. A pokial by to bolo pod free visual
studiom aj so zdrojakmi, tak by to bolo super. Dorobit by sa dalo
potom uz cokolvek, co bude treba.

A.