Windows, Bray a seriova komunikacia...

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Středa Únor 6 10:20:34 CET 2013

>Skus zacat v M$VC (co predpokladam ze si tak chcel) a prve Ta hned napadnu
prave ortodoxni Linuxaci, ktori sice ziadny poriadny terminal za tych x
>rokov nespravili, ale urcite budu ten divny miniterm hajit zubami
nechtami... :-)

>Hájit miniterm (který neznám) ani minicom (který obvykle používám) nebudu.
Protože uznávám, že ladící terminál na linuxu opravdu chybí.
>Jediný pokus, co jsem zaznamenal je hterm, ale ten je příšerně zabugovaný,
autor na něj léta peče a nejsou k němu zdrojáky aby se ho někdo pokusil
--

Pokud někdo bude s takovým projektem začínat, budu samozřejmě plakat,
bude-li to v MSVC protože bych si samozřejmě přál aby vzniknul takový

Až se někomu jednou povede mi ty objekty natlouct do hlavy (ne syntaxi, ale
způsob jak se modeluje ten ekosystém), zkusím si něco takového napsat v Qt.
Do té doby smůla.

JL