Re: GM v ČR (Re: Nakup soucastek v Bratislavskem GME)

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Únor 6 07:34:03 CET 2013

To bude tim, ze v HK, Pardubice, byl drive elektrotechniky prumysl,
tedy i uciliste chrlily tehda i kvalitni absolventy, kteri nerikaji
soucastkam modry, cerny bombonek. Podobne v Ostrave. V Praze je
situace opacna, kvalitni exabsolventi sice jsou, jenomze pokud
projevili alespon nejaky naznak odbornosti, byli preplaceni do
odbornych firem. Proto v te Praze i Blave Vas obsluhuji takovi trotli.
Proste zakony evoluce, aneb za vsim hledej penize :-)

Neznam aktualni situaci, ale uz pred cca 5 lety mi rikal na
radioamaterske burze mistr z uciliste, ze maturitu udela ten, kdo
alespon dokaze nakreslit dvojcestny usmernovac a vypocitat odpor k
LEDce, coz je pro studenty vysoka veda. Kdyz to shrnu, tak kvalitni
prodavaci nebudou existovat dele nez 15 let, pak se tyto prodejny
uzavrou a prejdou na zasilkovy prodej, kde vse bude probihat pres
katalogove cislo.
K.