Windows, Bray a seriova komunikacia...

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Únor 6 01:25:36 CET 2013

"Kebyze" + pritomny cas je cudna konstrukcia, ktora sa objavila
relativne nedavno. Neviem si na to zvyknut a teraz s tym len vyryvam :-)

Ale fakt je problem s terminalom, ktory by splnal to, co chce bezny
(povedzme) vyvojar MCU, alebo neviem, ako to nazvat.. ?

Davno som si napisal terminal pod DOS, ktoreho nastavenia boli klikacie
(aj shortcuttove), ale do okna zobrazoval dvojfarebne
prijimane/vysielane data. OK, nemal makra a online moznost menit parametre.

Ked mam za vzor zobrat Br na y, tak mi vadi, ze vysielane data zobrazuje do
ineho okienka, ako prijimane. Ta chybajuca navaznost je obcas podstatna.

Potom pod win som si vzdy napisal SW na to, co som potreboval..
zachytavanie dat, logovanie, povedzme aj s vyhodnotenim; vysielanie dat,
apod..

Problem s terminalom sa tu riesi furt dookola, nebol by toto namet na
komunitny opensource projekt? Viem prispiet s overenymi rutinami obsluhy
vo WinAPI32 v C. Viem urobit aplikaciu podobnu Brayovi, ktora ale bude
riesit zobrazovanie v threadoch, logovat do suboru, posielat makra
apod... Nemam skusenosti s modemovymi protokolmi na posielanie/prijem
suborov. A nemam ziadnu znalost Linuxu.

miro