OT (?) boj proti prehnitemu systemu skrze nezmyselnu opravu kuchynskeho slahaca

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 5 23:26:21 CET 2013

> No, schvalne... Deti uz spia, a zhodou okolnosti aj manzelka, tak som vyuzil situaciu... :-) Mame nejaku eta1045, je to starsi model, snad koniec 90tych rokov, ocividne este skutocne montovany v Cechach, hlava skrutiek na plochy srobovak to isti...
>
> Dufam, ze je dostatocnym dokazom mojej oddanosti dobrej veci to, ze som musel plochy srobovak co tam takmer vosiel trocha opilnikovat na sirku... :-)
>
> http://www.efton.sk/tmp/PICT9024.JPG

> [...]

Znáte to (nejen Vaše) rčení o ďáblu a detailech...

No ale třeba uspějete.

Mimochodem ten můj šlehač má uložení hřídelí kovové (Goringův kov neboli
karburátorovina), viz
http://i469.photobucket.com/albums/rr58/ph0nett/IMG_3902.jpg (to je i
ten správný krémový odstín, jako je můj).

---
Jirka