OT (?) boj proti prehnitemu systemu skrze nezmyselnu opravu kuchynskeho slahaca

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 5 22:52:53 CET 2013

OK.

Mimochodem - já mám bráchu toho, co je na
http://i.ebayimg.com/t/Mixer-RG-28-s-mit-viel-Zubehor-AKA-Electric-DDR-TOP-Handmixer-Ruhrgerat-/00/s/MTE3OFgxNjAw/$T2eC16J,!%29QE9s3HEE8GBQqnReyYhw~~60_12.JPG
(má jen malinko jiný tvar, možná je trochu starší) a dodnes běhá jak z
praku.

Jen metly jsem musel před časem dodělávat nové (náhradní nebyly), anžto
se postupně dole ubrousily o nádobu. Normální opotřebení, žádné kurvítko...

---
Jirka