OT (?) boj proti prehnitemu systemu skrze nezmyselnu opravu kuchynskeho slahaca

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 5 22:20:05 CET 2013

No, ako pisem, je to noname, ale vlastne ano, preco neskusit suciastky z ety. Napriklad http://www.nadeta.cz/nahradni-dily/nahradni-dily-eta/kuchyne/Ru%C4%8Dn%C3%AD%20%C5%A1leha%C4%8De%2C%20%20mix%C3%A9ry%20ETA/slehac-rucni-eta-1047/kolo-prevodove-ozubene-rucni-slehac-eta-1047-eta-104700110-%5Bid%3D104700110%5D.html?ItemIdx=45 vyzera nadejne, ale je ich tam aj viac. Problem je, ze ako poznat, ktory to je, resp. ci sa niektory podoba dost na to aby sa tam dal nejako priohnut? Zase to rebelstvo mi to za to nestoji, aby som toho kupil viac plus 300Kc postovne...

Ale spomenul som si na eta servis na Mytnej v BA, kde som bol naposledy asi pred 20 rokmi... a ajhla, on existuje http://www.vivaservis.sk/kontakt.html a ma servisne stredisko v Tomasove, co je dedina cez ktoru denne jazdim... sa asi niekedy stavim na kus reci, snad ma nevyhodia... :-)

Dakujem za namet a inspiraciu.

----

> Ale stejně to nejspíš brzo zakážou. Neautorizovaný zásah nebo oprava
> spotřebního výrobku bude porušením autorského zákona a bude se trestat
> odnětím svobody na šest až dvanáct měsíců.

No, ja to este skusim risknut.

Dufal som, ze ma skor podporite... :-(

wek