GM v ČR (Re: Nakup soucastek v Bratislavskem GME)

Úterý Únor 5 21:26:15 CET 2013

Hezký večer,

     GES mám také ráda, ale dneska se moc nevytáhli i když se prodavač
snažil, to zase jo. Zajímavé je, že dneska už ty počty sedí. Asi mi to
někdo vybral před nosem.

     Jeden kluk předemnou si vybíral trafopájku a prodavač mu docela
ochotně a fundovaně radil. Jen nesouhlasím s jeho tvrzením, že 100W
trafopájkou se nedají pájet plošné spoje ;-)

Saša Svobodová