Re: GM v ČR (Re: Nakup soucastek v Bratislavskem GME)

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Úterý Únor 5 21:15:49 CET 2013

Potvrzuji. Ono pro me, ktery tam jde vetsinou se seznamem peti
soucastek se obj. cisly, je to spise "donebevolajici" zdrzovani, ale z
jisteho uhlu je to uctyhodny pristup. Ze by "nemeli" neco co na
internetu pisi ze maji se mi stalo jednou. Stacilo neuprosne trvat na
tom, at se na to jde prodovac podivat fyzicky do prihradky a najdnou
to bylo. Coz je zajimave - obsah webu nesouhlasi s tim jejich
programem na kasach...

Lukas Burda