PIC32 rychlost atd...

Úterý Únor 5 21:10:36 CET 2013

Preferuji prehledny a lehce prenositelny zdrojak, proto nejen pro
konfiguraci ale i nastaveni GPIO bitu pouziju klidne strukturu a
knihovni funkci. Samozrejme, pokud se bude jednat o casove nebo pametove
kritickou aplikaci, funkci muzu vykuchat a pouzit jen potrebne radky s
pevnymi parametry, ale PROC bych to delal, kdyz je pameti dost a zapinam
tim nejaky stykac jednou za pul hodiny???
GPIO je treba trosku extrem, ale komunikace UART, SPI atp tam to hodne
zrychli psani SW, zvlast, kdyz pisu kazdy mesic pro jiny MCU.
Masakr je treba Ethernet, tam uz se vetsina kodu nekde prevzit v
podstate musi, podobne USB, naco vymyslet vymyslene a odladene, obcas je
potreba poopravit nejakou chybicku nebo dodelat funkci, ale muze to
usetrit dny, kod je pritom prehledny a relativne snadno prenositelny,
protoze bezne moduly ktere se daji v podobne funkcnosti sehnat pro
jakykoli MCU jsou oddelene od vlastniho kodu.
Zalezi samozrejme na aplikaci a okolnostech, ja delam prototypy jeden az
par kusu tak tam se pameti ani vykonem moc setrit nemusi.