PIC32 rychlost atd...

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 5 21:01:46 CET 2013

No ono asi jde o to, jake to jsou knihovny.
Pokud je v nich nejake velke know-how, tak to jiste smysl ma.
Pokud je ale knihovna pouzita pro nastaveni jednoho bitu na
GPIO portu, pricemz parametry se predavaji pres nejakou
strukturu (to je napr. pripad knihoven k STM32), tak to za pekne
udelane reseni ja proste povazovat neumim. Je to ale muj
problem, uznavam.

K pouziti C: hodne dlouho jsem odolaval, na C jsem presel az
na 32-bit MCU.

Konstatovani "neni duvod mit predsudky" se pekne rekne, ale
spatne udela. To je podobne jako rict, ze panika je zbytecna,
nebo ze je dobre nemit nejakou fobii. Snadno se to rekne, ale
jsou to veci hodne hluboko v mozku. Pokud jde o to se tim uzivit,
tak to jiste jde. Ale pokud jde i o to mit z vysledku sve prace
dobry pocit, tak uz to tak snadno nejde.

PL

************************************

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 05, 2013 7:59 PM
Subject: Re: PIC32 rychlost atd...

Ale ja Vam nerozumiem. Preco to nie je znutra pekne, ked je to v BASICu, alebo ked pouzijete nejake hotove kniznice?

Z takehoto principu mozete napriklad oblukom oplut vacsinu sucasnej hodinarskej produkcie, pretoze pouzivaju hotove strojceky (dobre, dobre, kalibre :-) ). A uznat to za pekne len a len vtedy, ak vsetky tie hejblatka rucne pidlikal nejaky dedko minimalne pol roka.

A je to presne to iste, ako ked Vam poviem, ze v C to je take skarede, spoliehate sa na cudziu pracu, preco to nenapisete v asm - proste idem k druhemu mantinelu.

Nie je predsa dovod mat predsudky. Sme inzinieri. Univerzalne dobre riesenie neexistuje a vzdy je to o kompromisoch; treba len vzdy spocitat plusy a minusy, a ked sa dostanete do akehosi optima, tak vtedy je to pekne.

wek