RE: GM v ČR (Re: Nakup soucastek v Bratislavskem GME)

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Únor 5 20:39:55 CET 2013

Musím říct, že já nakupuji už téměř výhradně v GESu (pravda, že moc časté a moc velké nákupy to nejsou) a jsem s nimi naprosto spokojen. Hlavně ochota i znalosti prodavačů jsou velmi dobré (a na míle vzdálené od zkušeností s pražským slonem).

Už několikrát jsem tam například zažil situaci, že přišel důchodce a chtěl ke svému prehistorickému tranzistoráku nějaký konektor nebo jinou součástku, kterou téměř nedokázal popsat, natož potom pojmenovat. Obsluha mu vždy s naprostým klidem, profesionálně a v relativně krátkém čase dokázala poradit nebo pomoci tak, že mu například po chvilce diskuse prodali nějaký konektor, o kterém si mysleli, že by to mohlo být to co chtěl s tím, že mu rovnou řekli, že jestli to nebude pasovat, ať to přinese zpátky.

Mě se tam nakupuje příjemně.

Jakub Šerých