OT (?) boj proti prehnitemu systemu skrze nezmyselnu opravu kuchynskeho slahaca

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 5 18:53:19 CET 2013

Som rozobral polyfunkcny (toci len jednou metlickou z dvoch, takze preto na polovicu funkcny :-)  bezmenny kuchynsky slahac:
http://www.efton.sk/tmp/Photo_020513_004.jpg
(ospravedlnujem sa za mizerne foto)

Skrutka, co drzi lavy pliesok, co drzi tie valce s ozubenymi kolesami, do ktorych sa maju strkat slahacie metlicky, vypadla; nasledkom coho skrutkovica na hriadeli motora zbrusila jedno z tych plastovych ozubenych kolies.

Ja viem, ze spravne riesenie je vyhodit (naivne a ekologicky zalozene typy mozu zaniest do zberneho dvora), ale neda mi nespytat sa, ci nahodou neexistuje nahrada, v zmysle ze tieto gerety aj tak seka jedna cinska tovaren takze znutra su vsetky rovnake len nalepka pripadne vonkajsi plast sa obcas meni...? Uplne idealne kebyze existuje v BA kamenny obchod, kde za pat patdesiat taketo predavaju, takze si to mozem primerat a rovno odniest...?

Dakujem,

Naivny bojovnik proti systemu wek