GM v ČR (Re: Nakup soucastek v Bratislavskem GME)

Úterý Únor 5 18:39:51 CET 2013

Hezký večer,

     však ano, nákupy po internetu jsou fajn a využívám je. Ale když už
se potuluji po Praze z důvodů návštěvy jednoho zdravotnického zařízení,
chtěla jsem se mrknout do obchodů mého mládí. Navíc zrovna ten
akumulátorek se lépe porovnává v reálu než jen se Šupléryho posuvným
měřítkem v ruce a obrázky na internetu. Třeba spojky koaxiálních kabelů
vyobrazené na internetu vypadají logicky, ale ty co jsem donesla dom
jsou spíše pro nějakého mága nebo alespoň dvojitého inženýra, já totiž
zatím fakticky nevím, jak do toho ten kabel zapojit...

        Což mi připomnělo, že jsem šla z Křižíkovy na hlavák pěškobusem
a ve starém domě na Florenci, hned u viaduktu, je opět GMko :-) i když
ta verze pro rybáře...

Saša Svobodová