Re: GM v ČR (Re: Nakup soucastek v Bratislavskem GME)

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Únor 5 18:29:51 CET 2013

 5.2.2013, 18:21:40

Vyhoda GESu spociva v tom, ze je alespon trochu prijatelna
pravdepodobnost, ze deklarovany vyrobce odpovida skutecnosti a tedy i
zakoupena soucastka, skutecne ma takove parametry, jake si clovek
precte v ds.
Krom toho, i stav skladu, alespon v Brne vcelku odpovida skutecnosti.
Takze ja tam nakupuju vcelku rad.
Mam ale jiste pochyby, zda to poteseni je oboustrane. Vzdycky totiz
mam v seznamu alespon jeden "špek", ktery nebohy prodavac hleda asi
1/2 hodiny. Budiz mu pricteno k dobru, ze zatim vzdycky nasel, ale ten
napor na psychiku prodavacovu, ci cekajicich zakazniku.......
No fakt nevim, nevim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz