PIC32 rychlost atd...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 5 18:29:12 CET 2013

> Ale pokud bych to mel povazovat za vyrobek (a nikoli za docasny pomocny
> nastroj), tak to urcite v Basicu nenapisu.

A preco vlastne nie? Ved je to len jeden z moznych rieseni. Pre mnoho situacii neoptimalnych, ale urcite sa najdu situacie, ked to optimalne riesenie aj pre "vyrobok" je.

Ja by som to tiez tak nepisal, ale len preto, lebo som sa este s ulohou, ktora by sa takto riesila optimalne, nestretol. Ale neodsudzoval by som to len tak ciste z principu.

Inak pan kolega Buchta podla vsetkeho riesi dominantne prave take ulohy, kde ten BASIC, pardon, kniznice, vhodne su. Tak co.

wek