Re: Sdílená pamì»

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Úterý Únor 5 15:19:43 CET 2013

Jenže ten typ je složitá struktura, která má jednotlivé velikosti
složitě počítané při kompilaci. Vlastní proměnná je už jen detail.
Možná je to jen neopodstatněná nechuť to udělat public. Možná si
přidělánám zbytečné problém, ale nějak se mi nechce zveřejňovat věci
které jsou jinak interní záležitostí modulu.

Tomáš