Re: Sdílená paměť

Marek Peca marek na duch.cz
Úterý Únor 5 13:53:50 CET 2013

> To mě také napadlo, ale musel bych znát velikost. Ty struktury se
> počítají při překladu privátně. Šlo by vycucat velikost z prstu a do
> překladu dát kontrolu, že vygenerovaná struktura není větší. To by šlo,
> ale elegance žádná.

Prvne rikate, ze je "umite dat do separatniho segmentu". Ten musi byt
nejak veliky. Z principu toho, co chcete, plyne, ze zbytek segmentu se
bud nevyuzije, nebo musite vedet, ze kus dat c.1 je vzdy vetsi, nez kus
dat c.2. Takze bud vyplytvate cely segment, tedy jinymi slovy znate ten
horni odhad velikosti (velikost segmentu), nebo aspon vite, ktera z dvou
struktur je vetsi, a tudiz tu mensi muzete umistit na jeji zacatek.

Kazdopadne, ten ukazatel se tam asi neztrati, aspon tim odstinite tyhle
cachry.

ZdraviM.P.