Windows, Bray a seriova komunikacia...

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Únor 5 13:21:13 CET 2013

Nie je terminal ako terminal.
Bray ma vyhodu v tom, ze zobrazuje prichadzajuce znaky trebars aj
binarne alebo hexadecimalne - co sa mozehodit ked clovek ladi nejaky
binarny seriovy protokol alebo z MCU posiela nejake stavove slova po
jednom byte. A umoznuje ovladat/vyhodnocovat linky DTR/DSR atd.
Ak ide o prenos velkych kusov ASCII suborov, tak obskurne terminaly
ako teraterm alebo putty uplne vyhovuju.