PIC32 rychlost atd...

Úterý Únor 5 09:07:29 CET 2013

Zas takova rezie tam neni a treba funkce pro konfiguraci portu podle
popisu nejakou strukturou pouzivam rad, Navic se to provede vetsinou jen
jednou.... Spis nez o vykon jde o pamet, te to samozrejme sezere mnohem
vic nez par instrukci nastaveni registru napevno. Ale cas jsou taky
penize a rozdil mezi 256kB a 512kB treba par desetikorun, pro kusovky
jasna volba.