PIC32 rychlost atd...

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Únor 5 08:51:32 CET 2013

xc32 je GCC.
myslim, ze na prvotny kontakt staci free verzia. ak chces, nainstaluj
si na iny komp, alebo virtualku, tu plny trial a uvidis ake su
rozdiely (asi nie az take zasadne). Ja osobne by som v dnesnej dobe za
kompilator nezaplatil ani cent.
Ako som spominal, male PIC32 su na tom pomerne dobre so spotrebou,
mnohe PIC24 este lepsie. Zonglovanie s PIC24 a PIC32 (ak sa pouziva C)
je pomerne jednoduche, teda aspon pre mna. Maju prakticky totozny
pinout a velmi podobne periferie, ale to je uz na inu debatu.

Dňa 5. február 2013 8:42, Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> napísal/a: