OT - Platebni karty a jsme zase na zacatku

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Úterý Únor 5 06:36:54 CET 2013

Zažil jsem něco podobného. 6x zablokované peníze za jednu platbu, která
se neuskutečnila, protože jejich terminál neustále odmítal mou kartu.
Nedal jsem pin, podpis a dostal pouze lístek, že byla karta odmítnuta.
Přesto byly peníze blokované asi 3 týdny.
Milan