leptani Al planzety

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 5 00:54:49 CET 2013

Leptal jsem to H2O2+HCl+H2O, svou obvyklou koncentraci, tj. 1:1:2.
Slo to hodne rychle, ale slusne.
Pouzil jsem ale negativni resist.

PL
  ----- Original Message -----
  From: Vláďa Anděl
  To: konfera
  Sent: Tuesday, February 05, 2013 12:17 AM
  Subject: leptani Al planzety

  vzdělán teoreticky přečtením článku Jak mi Redbul nedal křídla http://mcu.cz/news2807.html.15 jsem na 100um Al fólii nastříkal Pozitiv20, naexponoval, vyvolal a leptal v chloridu. To leptání ale probíhalo úplně jinak, než leptání tišťáku. Nejdřív pomalu, ale pak se to začalo zahřívat a v pár místech i vařit. Kde se to vařilo, začalo to odplavovat emulzi i tam kde nemělo. Postupně jsem chlorid ředil, ale už jsem toho moc nezachránil. Jaký je doporučený postup na leptání Al chloridem? Nějaké odzkoušené ředění?

  Anděl