Nakup soucastek v Bratislavskem GME

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pondělí Únor 4 21:38:29 CET 2013

Naposled me pani v brnenskem GME dojala tim ze podle jejich kodu se jim to
spatne hleda (vzdy davam seznam typy "trimr 20K kod xxx-xxx").
Tak jsem ji zduraznil ze kod tam ma proto abych dostal presne co jsem si
vybral a ze me vic nezajima.

Priste aby jim clovek napsal i ve kterem regalu to maji a ktera krabicka.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: 4. února 2013 21:31
To: HW-news
Subject: Re: Nakup soucastek v Bratislavskem GME

No inak to je vynikajuci napad, doniest si basu piva, karton cokolady a
stolicky a dat si protestnu HW-listovicu priamo v GME... :-P

Ale inak pripustam, ze som mal stastie resp. som bol dostatocne zdravo drzy,
lebo pred pokladnou c.3 bol rad asi tak na pol hodinu (t.j. 3 ludia kazdy so
svojim zoznamom) a v pokladni c.4 bol len jeden clovek ktory uz bol vo faze
platenia a zmetavania nakupeneho zoznamu do gratis GM igelitky, a druhy co
stal vedla neho a vyzeral ako rad bol v skutocnosti obsluhovany extra dalsim
obsluhujucim, takze som ho nadrzovku predbehol a za 10 minut (vratane
hladania tlacitok) som odchadzal...

Maju to tam genialne dezorganizovane ale na druhej strane v kazdej pokladni
sa da kupit vsetko (akurat ked obsluhujuci musi daleko chodit tak to o to
dlhsie trva).

wek