OT - Platebni karty a jsme zase na zacatku

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Únor 4 21:33:02 CET 2013

Nakupoval jsem v Tescu, nějak jim to tam zablblo a hlásilo že nemám peníze.
Jenže ten terminál tu transakci nappoprvé provedl, ale nějak se to nedostalo
do pokladny a ta chtěla stále zaplatit a na tu druhou platbu jsem ale neměl
na kartě už prostředky, ale pokladna to stále viděla nezaplacené. Takže jsem
platil hotově a doma čumím do výpisu, že je to zablokované stejně jako
ostatní nákupy, tak jsem napsal zbytečný mail (vyfakovali mě podmínkama že
si mám počkat), ale trvalo pěkných pár dní, než to tesco odblokovalo. Do té
doby jsem s účtem nemohl nic dělat, protože ty peníze byly blokované (v
podstatě skoro všecko co tam bylo) a měl jsem prostě smůlu.

Kdyby to tesco zaúčtovalo, tak bych měl smůlu protože jsem si nenechal
lísteček. Dávejte si proto pozor u koho platíte (tesco po těchto
zkušenostech raději ne) a schovávejte si lístečky, ikdyž v případě dvojí
transakce kdyby jste měli prostředky na účtě, kdy vám jeden lísteček chybí,
by to asi bylo k ničemu.

----- Původní zpráva -----
Od: Zdeněk Aster

Taky jsem byl zvědavý, test Ikea samoobslužné pokladny, jen přiložíš
k terminálu a pokud je ta částka větší zadáš pin super. Pak ještě v
Globusu v jídelně bez pinu přiložíš k terminálu a už to jede bez
podpisu,pinu
a je to celkem rychlé :-D Nicméně, stejně ji budu muset vytahovat z
peněženky
budu mít ještě od druhé banky tak to zkusím testnout když dám dvě co to
uděla :-D
Jinak se mi to libí, ale jediný efekt toho je, že to údaje přenáší
bezkontaktně,
a není problém, že to nečte jako třeba magnetický proužek kde to protahuje,
člověk
několikrát nebo druhej for jsou samoobsluzne pokladny v Tescu tam jsem
jednou dal
kartu jinak a ono uz to cloveku nedovoli udelat znova rozezvoni se alarm a
musi
prijit obsluha kde to potvrdi na monitoru a vlozi kartu spravne naprosto
nelogicky
cipem dolu.........
Funkce ale stále stejná, peníze z účtu následně zmizí, takže stále k ničemu
je to
spolehlivé :-D