Nakup soucastek v Bratislavskem GME

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Únor 4 20:50:48 CET 2013

Přijeď někdy do Prahy do GMEka, doporučuji campingovou židličku, a tabulku
čokolády
na obalení nervů... :-D Ale je to jak kdy, vždycky když něco potřebuju tak
blbý. To musíte

do patra, v patře né tohle maji v přizemí, jdu do přizemí ne to je v patře,
řikám v patře tvrdí

že to máte tady, tak jak to mám udělat po několika osobních domluvách to
bylo v přízemí, a to

se mi stává často, odůvodňují to tím, že přesouvali sortiment mezi patry,
jsi říkám, proč

nemají v počítači značku, v kterém patře to je když to samy neví.....

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
Datum: 4. 2. 2013
Předmět: Re: Nakup soucastek v Bratislavskem GME

"Ja neviem co vsetci robia krik okolo nakupu v GM - staci prist, najst si
pozadovanu suciastku, zaplatit ju a odist... :-) (boli v krabicke vylozene v
presklenom pulte, a tak ju obsluhujuci mladik nemohol najst v krabiciach s
ostatnymi tlacitkami)

Inak 50% obsluhujucich spracovavali zoznamy typu 4ks R 1k5 atd.

Dajte nejaku snail-mail adresu na wek zavinac efton bodka eska.

wek

"