OT - Platebni karty a jsme zase na zacatku

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Únor 4 20:44:21 CET 2013

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>
Datum: 4. 2. 2013
Předmět: OT - Platebni karty a jsme zase na zacatku

"Ahoj,

tak jsem si pořídil novou platební kartu, taky s tím bezkontaktem. Ne
že bych to potřeboval, jen jsem byl zvědavý a platební kartu jsem
stejně chtěl měnit tak jako tak.
"
Taky jsem byl zvědavý, test Ikea samoobslužné pokladny, jen přiložíš

k terminálu a pokud je ta částka větší zadáš pin super. Pak ještě v

Globusu v jídelně bez pinu přiložíš k terminálu a už to jede bez podpisu,
pinu

a je to celkem rychlé :-D Nicméně, stejně ji budu muset vytahovat z
peněženky

budu mít ještě od druhé banky tak to zkusím testnout když dám dvě co to
uděla :-D

Jinak se mi to libí, ale jediný efekt toho je, že to údaje přenáší
bezkontaktně,

a není problém, že to nečte jako třeba magnetický proužek kde to protahuje,
člověk

několikrát nebo druhej for jsou samoobsluzne pokladny v Tescu tam jsem
jednou dal

kartu jinak a ono uz to cloveku nedovoli udelat znova rozezvoni se alarm a
musi

prijit obsluha kde to potvrdi na monitoru a vlozi kartu spravne naprosto
nelogicky

cipem dolu.........

Funkce ale stále stejná, peníze z účtu následně zmizí, takže stále k ničemu
je to

spolehlivé :-D

Zdeněk Aster