OT - Platebni karty a jsme zase na zacatku

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Únor 4 20:13:59 CET 2013

 4.2.2013, 20:06:57

No me taky jedna prisla. Vubec tyhle novoty nechci, ale bohuzel jsem
nejak prehlidl email, ze kdyz nechci bezdratovku, tak jim to mam
nahlasit.
No a protoze je to taky mbank, rad bych se vas zeptal, zda je mozne,
ten bezdrat v nastaveni karty na internetu uzivatelsky zablokovat, a
nebo je to schovane do spolecne polozky s klasickou kontaktni platbou ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz