Stabilizace ADC

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Únor 4 16:53:35 CET 2013

Pozri, nech sa tam uz po teoretickej stranke deje co chce, z
praktickeho hladiska mozes 3 LSB bity toho 10 bitoveho prevodnika v
mikrochipe rovno zahodit... Ale o to asi neslo. Myslim, ze cielom je
vytiahnut co najviac bitov a to bez pomoci hw a sw nejde.

A.

Dňa 4. február 2013 14:26, Daniel Valuch <daniel.valuch na orange.fr> napísal/a: