PIC32 rychlost atd...

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Únor 4 15:49:33 CET 2013

IMHO najlepsie je pouzit simulator. Urobte si program, kde budete
pouzivat operacie, ktore mate v umysle pouzit a uvidite aky je
rozdiel.

U PIC32 bezite na 80MHz (u tych malych v DIL28 iba 50MHz), pricom to
znamena ze sa v idealnom pripade vykona 80MIPS, takze operacia trva
12,5ns. Udaj okolo DMIPS si nemusite vsimat.

Co sa tyka porovnania vykonu - pre mna bol jeden z benchmarkov maly
assembler pre PIC18. Povodne mi tento bezat na PIC18 na 10MIPS, kde
assemblovanie konkretneho suboru trvalo cca 400ms. PIC32 na 30MIPS
(menej ako polovica maximalneho vykonu) ho schrumal asi za 7ms.
Zvysenie vykonu bude hlavne badatelne tam, kde sa vela robi s 16 a 32
bitovymi cislami, na ktore PIC18 nie su extremne dobre pripravene.
Naopak, pouzivanim PIC32 nic nestratite pri praci s 8-bitovymi
cislami.

J.