zase C -Hi-Tech

Marek Peca marek na duch.cz
Pondělí Únor 4 15:46:58 CET 2013

> Dobře, ale to potom popírá modulárnost. Mě se nezdá, že by to nedokázal
> slinkovat,. Něco mi uniká. Pokud mám hotovou rutinu pro SPI, tak si ji do
> projektu pouze linknu, vytvořím SPI.h, kde nově nadefinuji co a jak, do
> vlastní SPI nezasahuji.

To je tim, ze je na ni nekde jiz pamatovano a jeji symbol je v pahylu
programu (crt0.o apod.) definovan jako "weak" pro linker. Kdyz ji
nenadefinujete, pouzije se nejaka standardni, ktera nic nedela.

MP

> Ps. Takovýhle ohýbák se mi zdá blbý

Ano, je blby. Pokud je pro vas nepripustna rezije skoku do jine fce, dejte
si tam treba ifdefy a inline funkce.

> Low_interrupt.c
>
> void interrupt low_priority Interrupt (void)
>
> {
>
> #include low_interruptSPI.c
>
> #include low_interruptTMR2.c
>
> #include .
>
> }

P.s> Je to Hi-Tech, Hitec nebo Hightec? Pokud jsou to ti sami smejdi, co
sveho casu ukradli gcc pro svuj uzavreny C166 kompilator, pak bych
doporucil migraci na jinou sadu nastroju, sec to jde.