Stabilizace ADC

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Únor 4 10:28:10 CET 2013

Asi je problém s rušením od zdroje, bohužel nemám k dipozici potřebné
kukátko. Bylo to napájené z takového šišatého čínského USB wall, dal
jsem místo toho značkovou USB nabíječku a lítá to "jen" o cca
-3mV(zajímavé je že jen do mínusu, i na interní refereci). Na vstupu
AD mám mám prozatím jednu AA. Rád bych co možná nejvíc omezil
ovlivňování ADC různými parazitními vlivy jelikož nevím z čeho a jak
se to nakonec bude napájet. Rád bych se taky vyhnul různým "vokálním"
vylepšením.
S pozdravem,
Miloš Dašek