Nakup soucastek v Bratislavskem GME

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Únor 4 08:39:49 CET 2013

Dobry den

pred casem jsem shanel tenhle mikrospinac -

  http://www.gme.sk/tlacitkove-spinace-do-dps/tlacitkovy-spinac-zippy-p3-16s2-a1d-z-p630-513/

prestoze gme dodava jen 100nasobek tak v Bratislave jej maji na prodejne
a prodavaji jako kusovku (potvrdili mi to emailem). Nicmene na dotaz na
zaslani do CR uz se mi neozvali - predpokladam ze do toho asi nejdou.

Chtel bych se zeptat-poprosit jestli tam nekdo nejezdite nakupovat
a nekoupili by jste mi dva kusy . Nejlip asi nekdo z CR protoze nevim
zda je ekonomicke posilat balik SR->CR .