jak velka objednavka z DX?

Slavomir Tomascik stomascik na gmail.com
Neděle Únor 3 22:39:17 CET 2013

Nazdar,

na SK (a asi aj CZ) by to malo byt do 22Eur - zasielka nepatrnej
hodnoty, ktora je oslobodena od DPH aj cla. Do hodnoty 150 Eur
je zasielka oslobodena od cla.
Ostatne zavisi na tom, ako sa colnik vyspi. Uz som dokladal
vypis z PayPal na zasielku za $10, ale zas mi prisli bez DPH aj
zasielky za vyssiu cenu. Vecsinou, ked je nieco male a nie je to
mobilny telefon, alebo ina cenne vyzerajuca vec, tak to pustia.
Inak minuleho roku DX trhol moj rekord v dlzke dorucenia
zasielky - tri mesiace. Zaujimave, ze na zasielke boli dve
samolepky s datumom podaja (prelepene jedna cez druhu). A datum
na spodnej sa zhodoval s datumom mojej reklamacie zasielky u DX.
Zrejme to lezalo kdesi na poste v cine. Teraz sa blizi cinsky
novy rok...

Slavo T.