LED z Lidlu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Únor 3 12:27:08 CET 2013

Tahle z Lidlu ( mam taky :-)  ) bere nejvetsi proud pri 10,8V (290mA )
pri 15V uz jen 200mA
Je tam tedy menic.
Ale kupoval jsem je uz pred cca rokem a mam je nad barem v obyvaku - a
pouzivam "stmivani" tak, ze prepinacem omezim proud zarovkou na 50mA.

Pred Vanoci meli v Lidlu  stejne zarovky ale v provedeni s jednou 5W LED
a cockou.
Taky jsem je koupil ( byly o neco drazzsi ) ale to soucasne prodavane
provedeni s nekolika mensimi LED je ucinnejsi.
V podstate stejne svetlo a mensi prikon. Navic ta zarovka s vice led
skoro nehreje, ta onechip je pomerne dost tepla.