Nabijecka Li-xx

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Únor 2 09:12:20 CET 2013

Zdravim, priznam se, ze neco takoveho slysim poprve. To jste si vymyslel
sam nebo se to opravdu bezne pouziva?

Ja jsem presvedcen, ze to ani nemuze takto fungovat. Pokud jeden clanek
dosahne 4.2V a dalsi dva maji treba 4.1V tak v tom okamziku musite ten
proud snizit prakticky na nulu, protoze jinak na tom clanku 4.2V proste
poroste dal napeti. U LiXX moc nefunguje to co treba u Pb nebo NiXX, ze
dokazou velkou cast energie premenovat (teplo, rozklad vody), aniz by se
nabijely. U LiXX proste dal poroste napeti umerne dodanemu naboji.

Dalsi vec je, ze je to silene zdlouhave nabijeni a podle me to nicemu
nepomaha.

RV