SMD znaceni a slon - neskutecnej chlivek...

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Pátek Únor 1 22:44:17 CET 2013

jj.
Obsluha v Ostrave je moc fajn. Akorat skoda, ze je zbozim zasobuje Praha.
Protoze to mnohdy probihalo zvlastne.
Ale kazda dobra zvest musi byt vyvazena minimalne dvojnasobkem smuly.
Po mnoha letech je zase nejaka chytra hlava presunula zpet do pesi zony
v centru. Takze ted uz GM jenom v nouzi nejvyssi.
JURP