SMD znaceni a slon - neskutecnej chlivek...

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pátek Únor 1 20:26:09 CET 2013

> no ja chodim k slonovi, ked sa chcem prejst a vypnut hlavu. To mam tak
> 2,5 hod. cestovania a cakania v rade na obsluhu...

Ne ze bych slona (pry je to mamut) nejak chvalil, ale v Ostrave to docela
jde az na "korporatni" zalezitosti ktere evidentne vymyslel nejaky MBA CYP
na centrale. Takze jsem nechapal proc je na ne tolik stiznosti az jsem vcera
navstivil jejich Prazskou pobocku - Thamova 15

Asi je to tim, ze v Praze je tak nizka nezamestnanost ze ti kteri u nas
chlastaji pod mostem prodavaji v Praze u Slona - 3 cinche na kabel a 4 kc
jsem kupoval 40 minut protoze prodejem techto specialit se v celem
dvoupatrovem baraku zabyva pouze obsluha pokladny c. 2, ktera shodou
okolnosti prodava i soucastky a ostatni mladi muzi se na to s pobavenim
divaji, na rozdil od Ostravy kde obsluhuji zenske  - propustene z Tesly /
Motoroly / ONSEMI atd... Roznov - takze tomu jednak rozumi  - a navic kazda
pokladna resi vsechno ....

Zdravi Petr Kubac