Re: Re: Vyřešeno ( bylo Re: Kde sehnat analogovou zpožďovací linku)

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Únor 1 18:50:54 CET 2013

Jo jo Jirka, to člověk žhasne, kolikrát přemýšlím, že je to umělý robot
od google, a ten nám ho strčil do konference na testovaní o kterém

nevíme :-D Ale jsem rád, že ho tu máme.....

Zdeněk Aster

"Dne 31.1.2013 20:09, Jan Waclawek napsal(a):
> Necakal som, ze take nieco v dnesnej dobe existuje...
Ja taky ne, uz jsem nedoufal a pocital , ze to vyparam z nejakeho
hotoveho vyrobku :-)
Ale Jirka nezklamal :-)