OT: Reset hesla biosu Compaq 6720s.

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Únor 1 14:23:40 CET 2013

Jenže pouhý reset biosu fungovat nebude. Jak se někdo zmínil, to heslo je
nejspíš v TPM, takže pouhý reset CMOS ani narušení kontrolního součtu
fungovat nebude. Je to pojistka proti krádeži, s ukradeným notebookem nejde
prakticky nic dělat. I HP doporučí výměnu desky. Jsem zvědav, jestli to
nějak půjde prolomit, ale určitě to nepůjde úpravami biosu.