OT: Reset hesla biosu Compaq 6720s.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Únor 1 13:23:33 CET 2013

System muzu zavest, treba z USB flash disku. Z HDD nejde, ale to
pripisuju tomu, ze se sesypal. Podle dokumentace tam je SETUP password,
abych se dostal do biou a POWER UP password, aby sel vubec nabootovat.
Potrebuju to prvni.
Zajem bych mel o cokoli, ale jsem jen prosty uzivatel, zadny
programator. Diky.

Martin Hanek