Vyhrivaci podkryvka oprava?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Únor 1 13:14:38 CET 2013

Dobry den,

2013/2/1  <cipisek.cipr na seznam.cz>:
> [...]
> nemam to cele rozkreslene.
> V kazdem pripade tam jsou.
>
> Stejne tak tam je v obvodu buzeni tyristoru seriova kombinace R 680Ohm, C,
> dioda BAV99, G tyristoru.
> Osobne v tom nevidim problem, nevim jak vase idealni diody, ale ty moje cast
> st proudu normalne propusti. :-)
> Pro otevreni tyristoru potrebujete velmi maly a kratky proudovy impuls do G.
> Pri zmene na noze procesoru z 0 na 1 je to stridavy dej, ktery C projde a
> zrovna tak projde didodou orientovanou spravnym smerem , tento impuls na G
> otevre tyristor a zavre ho az zanik proudu A-K ,

No vida nie som sam, kto si myslel, ze to pulzy pusta, presnejsie
povedane spravne hrany medzi 0-1 a 1-0. Ale ked napisali taki velki
analogovi guruovia s praxou, ze to nefunguje, nenapisal som radsej
nic. Este by som rad vedel, co si guruovia myslia o merani prudu na
tom shunte. Nezavisle od odpovede, v kazdom pripade uz aspon tusime
ako to funguje...

> kterou vyvola chybejici
> druha pulvna 230V , proto tam je dioda skryta v dece.
>
> Ted me napadlo, je mozne, aby didoda v dece, kdyz se ohreje, mohla
> propoustet i neco malo v zavernem smeru?

Skuste si to zmerat, mate tam shunt ku ktoremu staci pripojit
osciloskop, ale pozor mal by byt na oddelovacom trafe...

A.