Vyhrivaci podkryvka oprava?

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Pátek Únor 1 11:28:55 CET 2013

Proc tam jsou paralelne dve 1N4007 nevim , zatim jsem o tom nepremyslel,
nemam to cele rozkreslene.
V kazdem pripade tam jsou.

Stejne tak tam je v obvodu buzeni tyristoru seriova kombinace R 680Ohm, C,
dioda BAV99, G tyristoru.
Osobne v tom nevidim problem, nevim jak vase idealni diody, ale ty moje cast
st proudu normalne propusti. :-)
Pro otevreni tyristoru potrebujete velmi maly a kratky proudovy impuls do G.
Pri zmene na noze procesoru z 0 na 1 je to stridavy dej, ktery C projde a
zrovna tak projde didodou orientovanou spravnym smerem , tento impuls na G
otevre tyristor a zavre ho az zanik proudu A-K , kterou vyvola chybejici
druha pulvna 230V , proto tam je dioda skryta v dece.

Ted me napadlo, je mozne, aby didoda v dece, kdyz se ohreje, mohla
propoustet i neco malo v zavernem smeru?
Pro zajimavost , na MCU je napsano
184-00054
b3cpaa

Ciprian