PS2-hrací konzole

David Konečný konecnyd na elektlabs.cz
Pátek Únor 1 09:52:45 CET 2013

To je PS3, má unikátní procesorovou architekturu a umožňovala instalaci
Linuxu. Jenže Sony už před alespoň rokem instalaci Linuxu zrušilo, takže
od určitého updatu konzole ho tam už není možné narvat (oficiální
cestou). Žádná jiná konzole krom PS3 nikdy instalaci vlastního
operačního systému neumožňovala. Tedy na Xbox (původní i 360) existují
neoficiální postupy využívající různých exploitů a uživatelé si tam
dokáží nahrát vlastní systém, ale tam je architektura stejná jako na
jakémkoliv PC, takže se to nevyužívá pro výpočetní výkon.