OT: Reset hesla biosu Compaq 6720s.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Únor 1 09:28:44 CET 2013

Hlavni baterie byla odpojena, mel jsem vyndanou celou zakladni desku a
uz jsem to slozil. Dodrzel jsem presne postup ze servisniho manualu s
tim, ze tam psali odpojit CMOS baterii 5 minut, ja to mel 20 minut a po
vraceni jsem pripojil jen adapter, bez hlavni baterie. Notebook se sam
zapnul a po F10 chtel opet heslo.
Ted jsem nekde nasel, ze tam je asi TPM chip, tak tipuju, ze to heslo
bude v nem a tim jsem asi skoncil.

Martin Hanek