Vybita Li-pol v mrazu :-)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Únor 1 02:33:23 CET 2013


Výsledek:

Prostřední článek je zcela mrtvý, tak jsem ho zkratoval propojkou v 
servisním konektoru, zbylé dva se zdají být celkem dobré. Letadlo dosahuje 
statického tahu 310 g, tedy stejně jako když byla celá původní baterie skoro 
vybitá (nabitá měla 550). Servisní kablík při měření poněkud hřál:-)

Na druhou stranu, není to tak špatné, vlastně je to pořád víc, než by měla 
konfigurace k tomuhle křídlu doporučená. Ale LED pásek s tím skoro nesvítí a 
zcela by zhasl někde kolem 60 % kapacity, takže je to jen na den.

Velká škoda je, že články jsou asi o 1 mm šírší, než by se vešlo do 
vysílačky.

PH

From: "Admin HWnews" <hwnews na cncnet.info>
Zdravim, uz jsem to zazil...kolega zavesil Bendyho na dub na zahrade:

http://www.cncnet.info/view.php?cisloclanku=2004123102

baterky se sice nabijou, ale budou mit silenej vnitrni odpor - tusiz
vhodne tak maximalne do nejakej elektronickejch pokusu s malym odberem.

Dne 31.1.2013 4:36, Pavel Hudecek napsal(a):
> Krátce po založení tématu "Li-pol v mrazu" jsem s letadlem "přistál" cca
> 17 m vysoko ve stromě, asi 5 m od kmenu. Tam ještě nekolik hodin svítilo
> a pípalo, okolí bylo hezky osvětlené:-). Následovaly různé pokusy s
> házením, kdy se občas povedl i dost silný zásah klackem, ale ani se
> nehnulo. Druhý den následoval pokus o šplhání, který po značném úsilí
> zkončil ve 4 m ... No a dnes při nočním výletu s podnájemníkovým psem
> jsem zjistil, že tam již není. Když jsem přišel blíž (před tím bylo z
> dálky vidět), ukázalo se, že je 4 m vysoko. Došel jsem domů pro Al
> trubky a cca ve 3 h jsem se vrátil s letadlem, které je prakticky
> nepoškozené, jen články měly 0,02-0,3 V.
>
> Teď se baterie nabíjí zatím asi 10 mA, krajní články již mají kolem 3 V,
> prostřední ale jen 0,8.
> - Jaké jsou šance, že baterie, či alespoň ty 2 články budou použitelné?
> - Jak nejlépe pokračovat s oživováním? 



Další informace o konferenci Hw-list