Re: OT: Hodiny do práce nebo do dílny

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Prosinec 31 20:24:35 CET 2013

2013/12/31 Alexandra Svobodová <hwnews na zirafoviny.cz>

> Pěkné odpoledne,
>
>         děkuji za míry i za obrázek. Možná to do příštího tábora zkusím
> vyrobit, ale už teďka vidím, že mne hlavní vedoucí zabije... a to je to
> osoba mírná a krotká s humanitním vzděláním historika :-)
>
>         Mám ale pocit, že NSA a spol už nás zaměřují a přemýšlejí, jestli
> si děláme srandu a nebo jestli něco chystáme :-) Tolik hezkých klíčových
> slov tu dneska padlo... :-)
>
>         Saša Svobodová

Tak ja Vam neviem... Na Slovensku sme mali taku kauzu, volala sa Gorila a v
clankoch v novinach a diskusiach pod nimi bolo spomentych niekolko trikov s
popijanim Coca-Coly. Takze pokial by ste sa spravne identifikovala v
hlasovej biometrii, ktoru ponuka ista inovativna slovenska banka so
sloganom "Najlepsi idu za nami", tak by problemy byt nemuseli. Je to
najnovsi hit, ktory tato banka zacala ponukat tusim pred tohtorocnymi
Vianocami.

A.

p.s.: Idem si dat tabletku, aby som moc nekombinoval a nedaval veci do
logickych suvislosti, ale drzal sa len statistiky... ;-)